Tuesday, April 13, 2010

BERKELAH, HERE I COME...

Salam...sebenarnya cerita ni Ita nak kongsi sebelum dia ke Berkelah bersama2 rakan2 sekerja dia dari Dresser-Rand pada 10.4.10 yang baru lepas ni. Tapi atas sebab2 teknikal yg tak mampu Cik BY selesaikan, maka terbiarlah cerita ini dalam laptop Cik BY. Macamanapun, sementara nak tunggu cerita penuh dari Ita, kita layanlah dulu catatan dia ni....

BERKELAH, HERE I COME...

Aku tak sempat nak sambung cerita family trip ke Berkelah ari tu….dah nak pergi lagi sekali…kali ni dengan team office..all girls no men allowed…he..he…he….jangan kecik ati teman-teman lelaki yg lain kerana tak mengajak…..

Sebenarnya plan nak gi berkelah ni dah lama…..Cuma tunda-tunda…hingga lah tarikh yang ni memang cantik dan sesuai………

Mungkin tertanya napa all girls???....tak takut ke?...larat ke bawak beg?..pancit kang sapa nak tolong ……......he..he…aku sendiri tak reti nak jawab…. Tapi yang pasti kita orang akan cuba sampai ke air terjun atas sekali…tak lengkap trip kalau tak gi atas sekali….….percaya tak kalau aku cakap majority first timer……..tapi MALAYSIA BOLEH!

Kenapa aku organize trip ni?............nak cakap cam na ek? ….entah lah…tanggungjawab social kot…

Pernah teringat suatu masa dulu….soalan cepu mas…..”apa kau orang dapat ha..dah naik penat-penat gunung-gunung tu?”….huhu!......hanya mereka yg dah naik akan “dapat” jawapan itu……..

Aku tak da gambar perserta nak di lampirkan… but ni aku letak gambar masa aku jadi AJK Sport & Social Club (SSC) office aku……perserta nye adalah dalam gambar tu………….masih kau orang ingat tak tempat ni?...

Laaaa…………..lupa nak cakap bile pergi……………sabtu ni 10 April 2010.








ya..ya...Cik BY ingat tempat ni. Air Terjun Sg Pisang. Amah yg kenalkan. Paling best, ada 'gelongsor air' semulajadi. Tak tau la ada lagi ke tak skrg ni? Tiap kali gi Genting, bila lalu kawasan ni mesti teringat kat korang..

No comments:

Post a Comment

Aum Chak!!!

Quotes

Awan...
kalau dapat kucapai
maka saktilah hamba
~Laksamana Sunan
 

YouthofNature - YON | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates